Klient Doświadczalny

Klient Doświadczalny
Klient Doświadczalny

wtorek, 2 kwietnia 2019

Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce - nowy numer "Marketer+"


Każdą polską publikację o CEM warto odnotować i polecać. W najnowszym numerze "Marketer+" tematem wiodącym jest "Zarządzanie doświadczeniem klienta w praktyce".

To praktyczne podejście to teksty:

  • Jak zaprojektować i zrealizować skuteczną strategię customer experience (raczej z perspektywy UX i e-commerce)
  • Jak w sposób ilościowy przeanalizować jakościowy głos klienta i wyciągnąć z tego najlepsze wnioski (badania i mierzenie głosu klienta/VoC)
  • Czy Twoja firma jest skupiona na sukcesie klientów? A może tak Ci się tylko wydaje? (o budowaniu działu Customer Success)
  • Zadbaj o klienta tak, jak zadbałbyś o siebie (o idealnych doświadczeniach klienta)
  • Human storytelling experience, czyli co wspólnego mają opowiadanie historii i customer experience (czyli narracyjne doświadczanie marki)
  • Spraw, by klienci pokochali Twoją markę. Customer experience w czatbocie (socialboty, funboty i uboty:))
oraz komentarze ekspertów i praktyków.

Polecam.



2 komentarze:

  1. Sporo na temat tego o czym piszesz w tym wpisie możesz dowiedzieć się z tej strony https://push-ad.com/blog/customer-experience-management-co-to-jest/. Moim zdaniem na prawdę warto na nią zajrzeć jeśli szukasz informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń