Klient Doświadczalny

Klient Doświadczalny
Klient Doświadczalny

czwartek, 16 marca 2017

Marketing doświadczeń w sprzedaży on-line

Kilka spostrzeżeń po lekturze raportu amerykańskiej firmy Episerver dotyczącego CX w sprzedaży online. Pełny raport do pobrania tu.



Główne wnioski:

  • 98% odwiedzających witrynę zniechęca do zakupu niekompletny lub niedostosowany content;
  • ponad 1/3 kupujących uważa, że firmy nie dostosowują się do ich zwyczajów zakupowych;
  • blisko 60% kupujących oczekuje personalizacji;
  • 28% kupujących wybiera spersonalizowany content jako najważniejszy czynnik dobrego CX;
  • kupujący są bardziej zorientowani na tradycyjne promocje, np. kupony (44%) niż VR czy AR;
  • 21% kupi chętniej te marki, które stawiają na ich indywidualne doświadczenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz