Klient Doświadczalny

Klient Doświadczalny
Klient Doświadczalny

wtorek, 31 stycznia 2017

Zaczynamy!

Po co komu kolejny blog "marketingowy"?
I do tego tytuł jakiś taki dziwny...

Po pierwsze , co to znaczy "marketingowy"? Marketing, czyli co? Manipulacja, propaganda, socjotechnika? A może komunikacja, budowanie osobowości i społeczności marki?
Philip Kotler: "Marketing to zaspokajanie potrzeb klientów w sposób przynoszący firmie zyski".
Al Ries: "Marketing nie jest walką produktów, marketing jest walką o postrzeganie".

"Stare" 4P (Product, Price, Place, Promotion) walczy z "nowym" 4P (People, Processes, Programs, Performance). A może zamiast 4P mamy SAVE (Solution, Access, Value, Education)?

A gdzie Klient? Wierzę w klientocentryzm i w to, że wszyscy dobrzy marketerzy dbają przede wszystkim o doświadczenia klienta. Doświadczenia na etapie kontaktu z marką/produktem, doświadczenia angażujące na kolejnych etapach i kreowanie pozytywnych emocji.

A dlaczego Klient Doświadczalny? Jak za kilka dni pojawi się logo (blogo?) wszystko się wyjaśni.

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od pewnego już czasu także interesuje się marketingiem i muszę przyznać, ze jest to bardzo fajna kwestia. Ja również czytałem niedawno na stronie https://push-ad.com/blog/7-praktycznych-przykladow-wykorzystania-marketing-automation/ o przykładach użycia marketing automation i jestem zdania, ze jest to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń