Klient Doświadczalny

Klient Doświadczalny
Klient Doświadczalny

poniedziałek, 2 września 2019

CMO Survey 2019


Deloitte Polska po raz pierwszy w naszym regionie (CEE) przeprowadziło badanie kondycji polskich szefów marketingu ( na próbie ponad 300 marketerów).
Wnioski z badania "CMO Survey 2019" są w mojej ocenie raczej smutne i pokazują to o czym większość szefów zapewne wie (lub powinna wiedzieć):
  1. Brak spójnej definicji roli CMO (wspólnym mianownikiem jest tradycyjna kotwica komunikacji i mediów).
  2. Niski poziom stosowania bardziej zaawansowanych metod budowy wiedzy o kliencie.
  3. Niejasny sposób oceny efektywności działań marketingowych.
  4. Poczucie niezrozumienia oraz niedocenienia przez inne funkcje w firmie.
  5. Pozytywne nastawienie odnośnie przyszłości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz